loading

Zákazníci, nejčastější požadavky

OSVČ, právnické osoby:

  • Konfigurace Windows, Apple (macOS, iOS, ipadOS), Android.
  • Sdílení, synchronizace a zálohování dat, emailů, kontaktů, kalendářů a poznámek pomocí počítačové sítě, NAS serverů a cloudových úložišť.
  • Elektronický podpis, datová schránka, eKomunikace s finančním úřademČSSZ, elektronické zakázky, agenda EET.
  • Zajištění povinností správce dat, vyplývajících z GDPR.

Obecní úřady:

Školy:

Advokáti:

  • Pořízení či elektronického podpisu (zaručeného i kvalifikovaného na token) a přístupového komerčního certifikátu.
  • eKomunikace se soudy prostřednictvím datových schránek a portálu JUSTICE.CZ.
  • Autorizovaná konverze advokáta, převedení dokumentu z elektronické do listinné formy a naopak se zachováním právních účinků.
  • Agenda EET.

Lékaři:

  • Pořízení a obnova elektronického podpisu, popř. přístupového certifikátu.
  • Nastavení přístupu k portálům zdravotních pojišťoven a zajištění agendy eRecept.
  • Konfigurace ordinačních programů (PC DOKTOR, PC DENT, AMICUS).
Tento web používá ke správné činnosti cookies. Rozumím
© 2020 ICT konzultant | Powered by: Nette | Foxmart  Foxmart web 1.3.0